piątek, 15 listopada 2013

Macaroni Tomato online


Wiecie dziewczyny, że nie mam czasu pisać tak jak się należy, czyli sto razy częściej... ale nie wiecie, dlaczego? Chciałam się wytłumaczyć, a jednocześnie pochwalić i zaprosić Was do świata męskiej elegancji online, którego jestem współtwórcą i który wreszcie wczoraj ujrzał światło dzienne. Projekt Macaroni Tomato Warszawa tak mnie pochłania, że niewiele czasu pozostaje mi na inne działania. Ponieważ mamy bardzo dużo pytań odnośnie damskiej linii (niewątpliwie będzie to kolejny krok rozwoju firmy, choć jeszcze bardzo odległy) to zapewne sprowokuje mnie do tego, że znowu będzie mi bliżej do damskiej elegancji. Tymczasem zapraszam na świąteczne zakupy na macaronitomato.com albo do naszego stacjonarnego butiku na warszawskim Powiślu.
macaronitomato.com


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulacje! I powodzenia z nastepnymi przedsiewzieciami :-) Trzymam kciuki!

Anonimowy pisze...

POWODZENIA! Linii damskiej to się juz doczekać nie mogę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...