poniedziałek, 5 maja 2014

Stylizacje....

Żebyście nie pomyślały, że całkiem stetryczałam w swoich stylizacjach.... teraz coś, w zupełnie innym klimacie. Wczoraj wróciłam z majowego weekendu w Anglii, więc zachciało mi się przetrzymać trochę chwilę i ubrać dziś w stylu brytyjskiego Rock Chick . Szpilki, skinny jeans, miętowa postarzana ramoneska i dużo glamourowych dodatków....  
Ten post niech będzie o tym, że każda kobieta ma wiele twarzy.... nie musisz kurczowo trzymać się jednego stylu, przecież jesteśmy wielobarwne, skomplikowane i mamy różne humory.......same decydujmy jaki kawałek siebie chcemy dziś pokazać światu.... a ubranie to nic więcej niż dobra zabawa....najważniejsze to nie traktować tego i siebie zbyt poważnie....

ps. moja córka właśnie jest w trakcie matury... dorosła dziewczyna, a ja czasem ubieram się mniej dorośle niż ona i mam się z tym doskonale ....





4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super, super. Jestem starszą kobietą ,ale duchem młodą. Pisałam już ,że zachwycam się Pani nogami a teraz sylwetką ( zazdroszczę). Jest Pani inspiracją dla wszystkich. Pozdrawiam Gosza.

Lady Lukrecja pisze...

Piękny kolor ramoneski. Podziwiam Pani styl!

CLASSIC VALERIA pisze...

dziękuję za wsparcie, zatem robię swoje....

Anonimowy pisze...

To juz ponad miesiac i nic :-(
Pora na nowy wpis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...